Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hier kunt uw onbeantwoorde vragen achterlaten
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij versturen bestellingen binnen drie werkdagen. Vanaf dat moment is uw bestelling in handen van de bezorgdienst. Gemiddeld genomen kunt u er van uit gaan dat uw pakket binnen vier werkdagen bij u thuis is, maar dit varieert soms vanwege drukte in het magazijn of bij onze bezorgdienst DHL.
Wanneer kan ik jullie telefonisch bereiken?
U kunt ons telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00. Op zaterdag is onze winkel geopend en bent u welkom in Nijkerk, maar wij zijn dan niet telefonisch te bereiken.
Kan ik iets retourneren?
Ja dat kan! U kunt uw producten binnen 14 dagen na aankoop retourneren. U kunt uw product retourneren aan het volgende adres:
Antwoordnummer 600
3860 WB Nijkerk
Kan ik mijn producten ruilen?
Ja dit is mogelijk. U kunt uw producten binnen 30 dagen na aankoop datum ruilen. Wel moeten de producten dan onaangebroken en intact zijn. U kunt producten ruilen in onze winkel in Nijkerk of door uw bestelling goed ingepakt terug te sturen. U dient dan in bezit te zijn van een geldig aankoopbewijs: een winkelbonnetje of bestelbevestiging.
Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
Ja dat kan! U kunt uw pakket laten inpakken door onze vrijwilligers uit het magazijn. U betaalt hiervoor 1 euro. Geef aan dat u uw pakket wilt laten inpakken bij de verzendopties aan het eind van uw bestelling en wij zorgen ervoor dat uw cadeau wordt ingepakt.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Zeker! U bent van harte welkom in onze Israelwinkel in Nijkerk. Hier kunt u uw bestelling ophalen, maar daarnaast is er (buiten corona om) altijd ruimte voor een kopje koffie en gesprekken over Israël en onze producten.
Kan ik als boekhandel/wijnhandel ook bestellen?
Ja dit kan! U kunt als boekenwinkel of wijnhandel bij ons bestellen. Als u voor de eerste keer bij ons bestelt is het wellicht prettig contact met ons te hebben, u kunt dan bellen met Pieter van Oordt. Hij zal dan kunnen uitleggen wat de precieze prijzen zijn die voor u gelden en hoe u het makkelijkst kan bestellen.
Als u een boekenwinkel hebt, kunt u ook op factuur bestellen en in de bestelling duidelijk vermelden dat u bestelt als zijnde een boekenwinkel. Dan krijgt u een factuur met daarop de korting die geldt voor een boekenwinkel.
Waarom moet ik meer verzendkosten betalen bij een bestelling met wijn?
U wilt natuurlijk graag dat uw wijn heelhuids aankomt. Wijn moet goed worden ingepakt om de reis te kunnen doorstaan. Daarom rekenen wij extra bezorgkosten voor het versturen van wijn. Bestelt u voor meer dan 120 euro aan wijn dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Verkopen jullie ook producten uit andere landen?
Het Israël Producten Centrum heeft het doel de Israëlische economie te stimuleren en de vruchten van Israël in Nederland te verkopen. Vanwege deze doelstelling verkoopt IPC uitsluitend producten die gemaakt zijn in het Beloofde Land. Er is een uitzondering: de boeken!
Onze boeken zijn uiteraard in het Nederlands geschreven en worden ook in Nederland gedrukt. De onderwerpen van onze boeken hebben wel altijd betrekking tot Israël en de God van Israël.